13 lip 2014

Informacja

Witam Was bardzo serdecznie. Chciałabym bardzo przeprosić za moją długą nieobecność. Wiem, że przez tyle czasu nic nie publikowałem, lecz teraz zamierzam to nadrobić. Mam jedynie nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie i ktoś tu jeszcze zagląda. Kolejny rozdział pojawi się w następnym tygodniu. Do października kolejne rozdziały będą pojawiać się, co dwa tygodnie. Jeszcze raz bardzo przepraszam, że tak długo nic nie pisałam,  jednak pierwszy rok moich studiów okazał się bardziej wymagający niż przypuszczałam. 
Pozdrawiam. 


Nowy rozdział pojawi się w poniedziałek 28.07.2014.
Przepraszam bardzo za opóźnienia.

2 komentarze:

  1. Ja zaglądam i miałam nadzieję że wrócisz:) Czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno odkrylam tego bloga i bardzo sie wciagnelam :)) bardzo sie ciesze ze bedziesz go kontynuowac, jestes boska ^^ wybacz ze bez polskich znakow itd, ale pisze z komorki ;)
    Beata

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu. Znajdziecie tutaj opowiadanie, w którym występują bohaterowie The Vampire Diaries. Rozdziały dodaję nieregularnie, ale staram się publikować jak najczęściej. Mam nadzieję, że moja twórczość się wam spodoba. Zapraszam do czytania i komentowania.

Obserwatorzy

Layout by Yassmine